Influencer marketing

Influencer marketing je forma marketingu, ktorá sa sústredí na vplyvných ľudí a ich cieľovú skupinu, nie na trh ako celok.

Spájame autenticitu a kredibilitu influencer marketingu s cielením a využitím vynikajúcej merateľnosti online marketingu na sociálnych sieťach.

Zvolíme najvhodnejšieho influencera pre Váš biznis

Overené výhody prepojenia Influencer marketingu s výkonnostným

Vedeli ste, že kampane cielené prostredníctvom influencerov dosahujú v priemere o 30% lepšie výsledky ako kampane cielené cez priame firemné kanály?

Ako jediní na Slovensku prinášame efektívny influencer marketing s využitím unikátneho softvéru.

Čo software dokáže?

Na začiatku prípravy kampane s využitím influencerov je dôležité identifikovať tých najrelevantnejších adeptov na promo pre Váš produkt alebo službu.

  • Software, ktorý využívame nám pomôže vybrať správnych influencerov na základe detailných štatistík o ich publiku na Instagrame, v ktoromkoľvek štáte na svete.
  • Odhalí falošných followerov ,nakúpené LIKE a komentáre. Už nikdy nebudete tápať, koho osloviť.
  • Bude monitorovať najúspešnejšie a najrelevantnejšie hashtagy pre Váš biznis.
  • Zobrazí reálne výsledky, dosahov Vaších kampaní, v aktuálnom čase.
  • Na základe porovnania zobrazí približnú cenu za jeden post na Instagrame.

Ako pracujeme?

1. FÁZA KONCEPT


  • Detailná príprava koncepcie a naplánovanie kampane
  • Identifikovanie relevantných influencerov
  • Vyrokovanie podmienok s influencermi pre klienta

2. FÁZA PRÍPRAVA OBSAHU


  • Príprava obsahu v spolupráci s klientom ainfluencermi
  • Schvaľovanie obsahu zo strany klienta
  • Implementovanie pixelov nalanding stránky

3. FÁZA A/B – TESTOVANIE


Cieľ :

  • Dosah
  • Prekliky na link

Kanály / Obsah / Formát :

  • FB vs. IG
  • Kreatívyvs. Krátke klipy
  • IG storiesvs. IG časová os (Newsfeed)

Cielenie publika :

  • Širšie publikum
  • Ženy od 18 do 35 rokov
  • Záujímajúce sa o fitness, krásu atď.

4. FÁZA OPTIMALIZÁCIA


Cieľ :

  • Videnia landing stránok

Kanály / Obsah / Formát :

  • Krátky klip v IG story
  • Kreatívana IG časová os (Newsfeed)

Cielenie publika :

  • Zväčšovanie alebo zmenšovanie cieľového publika
  • Využívanie remarketingových publík
  • Využívanie “looklike” publika

Efektívne spojenie influencer marketingu s výkonnostným využívajú v zahraničí významné spoločnosti, ale aj stredne veľké a malé firmy ako Vodafone, Lufthansa, Casio a mnoho ďalších.

Vyskúšajte EFEKTÍVNY INFLUENCER MARKETING aj Vy.

Kontaktujte nás
Tím z Different Marketing nám profesionálne zastrešil komplex služieb, sú niečo ako náš externý marketingový tím, na ktorý sa vieme vždy spoľahnúť. Kvalitná, profesionálna práca a skvelý prístup. Môžem iba odporučiť.

Majiteľka Jungle Park Žilina
Pani Hlavová

Spoluprácu s Different Marketing si veľmi vážim. A týmto sa chcem tiež poďakovať celému tímu Different Marketing. Nie všetko v živote sú len rastúce čísla, ale to čo obzvlášť hodnotím pozitívne je prístup a vytváranie vzťahov a úprimný záujem o šírenie hodnôt a produktov objednávateľa. Pozorne počúvajú a kreatívne vytvárajú možnosti prezentácie. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

Majiteľ Easy Autoškola Žilina
Pán Bebjak

S prácou tímu Different Marketing som nadmieru spokojná. Výsledky kampaní boli nad moje očakávania. Oceňujem aj ľudský prístup

Majiteľka Lassak – módny salón a eshop
Pani Lenka Laššáková

Agentúra Different nám pomáha spravovať náš firemný Facebook dlhodobo, tím agentúry pracuje flexibilne a vždy nám vychádza v ústrety. Sme veľmi spokojní so spoluprácou.

Marketing Autotip Opel Žilina
Lucia Macurova