Reklama v Google Ads

Správne nastavenie reklamnej PPC kampane v Google Ads je dôležité na to, aby ste dosahovali požadované výsledky. Pri neprofesionálnom nastavení riskujete, že prídete o svoj kredit bez toho, aby reklama priniesla výsledky.

Najjednoduchším a najrýchlejším spôsobom ako sa dostať do zorného poľa zákazníkov v online svete je prostredníctvom platenej reklamy v Google Ads. Svoje produkty a služby môžete zobraziť tým zákazníkom, ktorí vás v určitom momente hľadajú.

Môže to byť na mobiloch, počítačoch, televízii. Svoju firmu im môžete ukázať vo výsledkoch vyhľadávania na popredných miestach, na iných súvisiacich stránkach, blogoch, youtube kanáli alebo v aplikáciách. Ak máte e-shop, môžete svoje produkty zobraziť potencionálnym zákazníkom priamo vo výsledkoch vyhľadávania prostredníctvom Shopping Ads.

Platené reklama v Google Ads je investícia, ktorá musí prinášať výsledky. Preto sa pri tvorbe kampaní orientujeme na výkonnostný marketing. Dobre nastavená reklama dokáže návštevníkov webovej stránky premeniť na zákazníkov. Nezberáme kliky, ale spĺňame obchodné ciele našich klientov.

  • Pri tvorbe PPC reklamy pre našich klientov definujeme ich ciele. Našou prácou je pomocou kampaní získať za rozumnú cenu návštevníkov, ktorí budú tieto ciele napĺňať.
  • V našom tíme máme PPC špecialistov, ktorí riadili kampane pre popredné webové stránky na slovenskom internetovom poli.
  • Postaráme sa o analýzu trhu, vytvorenie kampaní a reklám, optimalizáciu vášho Google Ads účtu.

Nastavenie platenej reklamy nestačí. Pre dosahovanie stabilných a pravidelných výsledkov je nevyhnutné PPC reklamu pravidelne optimalizovať a opätovne nastavovať.

Hlavné výhody platenej PPC reklamnej kampane Google Ads

  1. Zacielenie reklamy úzkej skupine ľudí, u ktorých je vysoká pravdepodobnosť, že prejavia o vaše služby a produkty záujem.
  2. Výber kanálu, kde sa bude reklama zobrazovať. Záleží od toho, ktorú skupinu zákazníkov chcete osloviť. Ak chcete osloviť ľudí, ktorí hľadajú produkty alebo informácie, zobrazíte reklamu vo výsledkoch vyhľadávania. Pri zákazníkoch, ktorí vašu webovú stránku už navštívili, môžete zobraziť reklamu v obsahovej sieti.
  3. Detailné meranie úspešnosti. Budete presne vedieť komu, kedy a ktorá reklama sa zobrazila. Na základe týchto údajov môžete svoju reklamnú kampaň ďalej optimalizovať. Takto bude prinášať stále lepšie a lepšie výsledky.

Celý proces meriame, analyzujeme a pravidelne reportujeme. Ak chcete, aby mali vaše podnikanie v rukách odborníci, pokojne nám napíšte.

Komentáre
Kontaktujte nás