3 chyby pri využívaní Instagramu

O tom, čo je Instagram už ani nemusíme písať. V priebehu niekoľkých rokov sa z neho stal fenomén. Nájdete tu takmer každého. Pokiaľ totiž nie ste na Instagrame, tak teoreticky ani neexistujete. Veľké i malé značky, influenceri a blogeri. Na tejto sociálnej sieti sa to nimi len tak hemží. No i napriek obrovskému pokroku sa nájdu ľudia, ktorí Instagramu nerozumejú a opakujú stále tie isté chyby.

3 chyby pri využívaní Instagramu

V tomto článku si povieme 3 chyby pri používaní Instagramu, ktoré možno robíte aj vy.

1. Používate všetky možné hashtagy

Veľa používateľov Instagramu nepochopilo správny význam používania hashtagov. Z tohto dôvodu ich pridávajú zbytočne veľa. V podstate nie je vôbec dôležité používať ich v takom veľkom množstve. Podstatné je zamerať sa na obchodné plány a ciele samotné. Prioritou by mal byť zaujímavý obsah a nie hashtagy. Použiť 30 hashtagov v jednom príspevku je zbytočné a neznamená to, že okamžite na vás natrafí obrovské množstvo nových ľudí. Dokonca to môže spôsobiť viac škody ako úžitku.

Z tohto hľadiska odporúčame používať len tie hashtagy, ktoré reprezentujú vaše kľúčové slová daného príspevku. Vyskúšajte napríklad 10 hashtagov – 3 zvoľte svoje, 3 zahraničné, 3 slovenské a jeden extra, ak vám napadne nejaký vhodný, vyplníte toto voľné miesto. Hashtagy obmieňajte a nepoužívajte zakaždým tie isté.

2. Je s vami nuda

Riskujete na Instagrame alebo radšej kráčate s davom? Veď na Instagrame to funguje jednoducho – fotka vyvolá emóciu, popis pod fotkou vyprovokuje reakciu, a práve touto kombináciou je na svete zmysluplný post.

Premýšľajte. Hľadajte kreativitu. Prípadne aj pozrite obsah, ktorý vytvára vaša konkurencia a zamyslite sa, ako môžete nudné príspevky premeniť na zaujímavé.

3. Máte zbytočne veľa stratégií

Pokiaľ toho robíme veľa naraz, tak to dopadne tak, že nerobíme nič poriadne. Vyberte si jednu stratégiu a tej sa držte.

Ak je vaším cieľom zaujať nových fanúšikov, tak na tomto cieli postavte aj svoj plán. Ak však chcete z Instagramu preniesť pozornosť na váš e-shop alebo kamennú predajňu, pracujte na tom. Taktiež by ste sa naplno mali venovať budovaniu vašej značky a šírenia povedomia o značke. Avšak, nikdy nerobte niekoľko stratégií naraz. Nakoniec by to dopadlo tak, že ani jedna nebude na 100% efektívna.

Kontaktujte nás
Komentáre