Different blog

Ako mať vyšší dosah na Instagrame

Iste viete, že veľa ľudí považuje ako pravítko úspechu počet followerov, či dokonca počet lajkov. Už dávno to neplatí. Omnoho dôležitejšími ukazovateľmi sú dosah, zapojenie...

Čítať viac

Ako získať spať zákazníkov, ktorí opustili váš nákupný košík

Pri niektorých dokonca pridajú tovar do košíka a sú skoro rozhodnutí nakúpiť, ale veľké percento z nich objednávku nedokončí.  Je len na vás, aby ste odhalili prečo...

Čítať viac

Aké sú možnosti vzdelávania o online marketingu

Digitálna garáž od Google Digitálna garáž od Google je najdostupnejší a najznámejší kurz. Každý marketér ho pozná. Pravdepodobne s ním aj nejeden začínal.  Výhodou je, že je...

Čítať viac

5 tipov, ako urobiť Instagram Highlights zaujímavejšie

Čo predstavujú Instagram Highlights? Ide o príbehy na Instagrame, ktoré viete uložiť na dlhšie ako 24 hodín. Highlights sa zobrazujú v profile. Dokonca ich viete prispôsobiť podľa...

Čítať viac

Ako tlačítko „boost“ limituje vaše reklamy na Facebooku?

Aký je rozdiel medzi Facebook Ads a podporovaným príspevkom? Facebook Ads Reklama na Facebooku sa vytvára v nástroji správcu reklamy pomocou jednotlivých krokov. Pri tvorbe reklamy na...

Čítať viac

Niekoľko výhod e-shopu na WordPress-e

Čo to je WooCommerce? Ide o bezplatný plugin na WordPress-e, vďaka ktorému viete na svoju webovú stránku pridať funkcionalitu e-shopu. Je veľmi obľúbený, kompatibilný s mnohými šablónami...

Čítať viac

Ako pridať kreditnú kartu do Facebook Ads?

1. krok – otvorenie reklamného účtu V prípade, že nemáte Facebook Business Manager, tak prejdite do svojho Facebook účtu. V pravom hornom rohu zvoľte „Manage Ads“. V prípade, že...

Čítať viac

10 rozšírení do Google Chrome, ktoré vám ušetria čas

Google Tag Assistant Tento nástroj vám pomôže pri problémoch s inštaláciou rôznych značiek Google. Ak stránka obsahuje chyby, tak vám ich nahlási a navrhne, ako ich vyriešiť....

Čítať viac

Dôležitosť produktových textov na e-shope

Prečo sú dôležité produktové texty? Veľa e-shopov podceňuje produktové texty a ich silu. Kvalitný popis produktu všetkým kupujúcim poskytuje informácie, ktoré potrebujú k danej kúpe. Teda, zákazníka...

Čítať viac

Ako vybudovať zarábajúci e-shop? Konkrétny návod.

Čo je to B2C e-commerce projekt? Každý projekt realizovaný na internete za účelom generovania finančných prostriedkov zameraný na Businees to Customer (B2C) klientov. Ide o skutočných...

Čítať viac