Prečo aktualizovať staré články?

Republishing alebo aj aktualizovanie starých článkov je efektívnym tipom, ako oživiť úspešnosť starších článkov. Jednoducho ich zaktualizujete - pridáte novšie informácie a tým prinesiete aj novú návštevnosť.

Prečo aktualizovať staré články?

Prečo by ste mali využívať „republishing“?

Zlepšíte SEO

Ak ste už v minulosti spravili SEO kvalitne, tak vám články prinášajú dobrú návštevnosť. Nielenže aktualizujete niektoré kľúčové slová, ale možno dokážete upraviť aj články, v ktorých ste sa SEO až tak veľmi nevenovali. Vďaka recyklovanému obsahu si vygenerujete organickú návštevnosť z Google.

Ušetríte čas a peniaze

Už v minulosti ste sa článku maximálne venovali. Spravili ste si prieskum a článok napísali ozaj kvalitne. Obrovskou výhodou je, že článok už netreba vytvárať nanovo. Stačí ho len jemne upraviť alebo aktualizovať niektoré informácie.

Zvýšite kvalitu republishovaného článku

Váš starý článok môže obsahovať iba čiastočné informácie. Jeho aktualizáciou, informácie pridáte, čím zvyšujete jeho kvalitu. Bude obsahovať viac kvalitných informácií.

Zvýšite návštevnosť

Tým, že sa rozhodnete článok upraviť a znova publikovať, tak z neho vyťažíte maximum. Ak mal v minulosti veľký úspech, zaručene ho bude mať aj teraz. Pravdepodobne sa vám podarí osloviť aj nové publikum.

Ktorý obsah by ste mali znovu použiť?

  • staršie články, ktoré neobsahujú aktuálne informácie, no stále prinášajú návštevnosť,
  • článok, ktorý by ste chceli svojmu publiku pripomenúť,
  • článok ktorý je kvalitný, no nezobrazuje sa na 1. stránke vo vyhľadávaní, aktualizovať môžete napr. iba kľúčové slová,
  • článok, ktorý sa zaoberá témou, ktorú treba neustále aktualizovať.

TIP NA ČLÁNOK: Aké sú možnosti vzdelávania o online marketingu

Na čo si dať pozor?

  • URL by mala ostať rovnaká, nemeňte ju,
  • nemeňte obsah článku,
  • zmeniť môžete META popis, dĺžku textu a materiály dostupné na stiahnutie,
  • vždy uveďte (na začiatku alebo na konci článku), že článok bol aktualizovaný.

TIP NA ČLÁNOK: Ako zvýšiť Facebook engagement v roku 2021

Komentáre