Treba mať všetkých 5 pohromade
1. Agentúra šetrí čas a financie
Čas sú peniaze. Iste máte so svojou značkou aj iné povinnosti, takže rozhodne nechcete strácať čas ešte aj so správou sociálnych sietí. Bude vám to trvať dlho, budete veľa skúšať a hnevať sa. Jednoduchšie bude, prenechať to niekomu, kto je v tom, ako ryba vo vode.
2. K dispozícií máte hneď niekoľko odborníkov
Skúsenosti s grafikou, predajom, dátami, kamerou či hravým textom. K dispozícií máte odborníkov. Každý sa špecializuje na svoju oblasť, no keď sa spoja, vytvárajú nezastaviteľný tím, ktorý je pripravený priniesť vám tie najlepšie výsledky.
3. Výsledky prinesú rýchlo
Niekoľko klientov za sebou sa rovná veľkému počtu skúseností. Je pravdepodobné, že agentúra už spolupracovala s klientom v podobnom odvetví, ako ste vy. V online marketingu sú nonstop, a preto vedia už aj sami odhadnúť, čo funguje a čo nie. A čo ak nevedia? Budú testovať a optimalizovať.
4. Voči značke sú nezaujatí
V čom to je akože výhoda? No predsa v tom, že často vidia aj veci, ktoré vy už bežne nevidíte. Sú nezaujatí. Napadne im možno aj hlúposť, no vo výsledku na nej postavia skvelé základy vašej marketingovej stratégie.
5. Získate ďalšie kontakty
Častokrát nezískate spoluprácu iba s agentúrou. Tá vám totiž vie outsourcovať aj iné služby – offline reklamný priestor, fotografa, kameramana pre reklamný spot a iné. Je dôležité, aby ste mali jasný cieľ. Ten môžete zadať hneď aj agentúre. Dajte im vypracovať krátky brief či zadanie na istú tému a uvidíte, ako sa s tým popasujú. Nechcete predsa mačku vo vreci. Vyskúšajte si ich schopnosti. Na konci dňa aj tak záleží iba na jednom – aby ste videli výsledky a boli spokojný.
Ak chcete agentúru, ktorá bude vaše ciele napĺňať dlhodobo a s nadšením, radi sa s vami nezáväzne porozprávame.