Základné chyby v reklamách na LinkedIn a ako sa im vyhnúť

Reklamy na LinkedIn vám môžu pomôcť predávať omnoho lepšie ako reklamy na iných platformách. Ľudia jeho silu ešte len spoznávajú, a preto máte veľký potenciál preraziť. Stačí sa vyhnúť základným chybám.

Základné chyby v reklamách na LinkedIn a ako sa im vyhnúť

Aké sú výhody reklamy na LinkedIn?

Možnosti zacielenia

Chcete cieliť na podniky určitej veľkosti? Bez problémov! LinkedIn má oproti iným sociálnym sieťam obrovskú výhodu v cielení reklám. Ak hľadáte človeka, ktorý má určité zručnosti, pravdepodobne ho nájdete a reklamu ľahko zacielite. Hovorili sme vám, je to úplne jednoduché. Teda.. jednoduchšie, ako na iných sieťach.

Mentalita používateľov

LinkedIn je profesionálna sociálna sieť, kde nájdete množstvo podnikavcov. Buďte si istý, že tu ľudia neskrolujú do bezvedomia. Na LinkedIn udržiavajú obchodné vzťahy, podnikajú alebo sa chcú dozvedieť niečo nové od inšpiratívnych ľudí.

Aktuálne údaje a tým aj lepšie cielenie

Tak schválne.. je váš profil na Facebook-u aktuálny alebo tam stále nemáte ani svoju prácu či iné informácie? Používatelia na LinkedIn si dávajú záležať na tom, aby ich profil bol aktuálny. Práca a zručnosti sú vždy pravdivé. Aj z tohto hľadiska je jednoduchšie cieliť na dané publikum.

TIP NA ČLÁNOK: Ako vylepšiť váš marketing na LinkedIn

Aké sú najčastejšie chyby v reklamách na LinkedIn?

Neúčinné cielenie reklám na LinkedIn

Čím viac možností, tým detailnejšie zacielenie, však? Na LinkedIn to rozhodne tak nefunguje. Je dôležité dávať pozor na to, aby ste sledovali vašu cieľovú veľkosť, aby sa publikum nezužovalo.

Pri vytváraní cieľového publika by ste okrem umiestnenia mali pridať 2 cieľové kritériá. Podkategórií už môžete vybrať koľko chcete, pretože cieľové publikum sa bude držať 2 hlavných kritérií, čo zlepší mierku a dosah vašej reklamy.

Nedostatočný rozpočet na reklamu

Poznáte to už z iných kampaní. Rozpočet je v reklame veľmi dôležitý. Ak nemáte dostatok financií, použite rozpočet len na jednu kampaň. Dať minimálne 10 € na deň je nevyhnutné.

Myslite aj na analýzu kampaní. Osobitú pozornosť venujte kritériám, ktoré ste si pri zacielení vybrali. Analyzujte, ktoré vám prinášajú výsledky a ktoré naopak vôbec. Samozrejme je podstatné odstrániť tie bez výsledkov. Ušetríte váš rozpočet a reklamy môžete stále optimalizovať.

Používanie iba jedného umiestnenia reklamy

Vytvorte si aspoň 4 reklamy s rôznymi grafikami. Dokonca môžete skúsiť testovať aj videoreklamy, vďaka čomu zistíte, ktoré cieľové skupiny vykazujú najlepšie výsledky. Až po prezretí výsledkov budete vedieť, ktoré reklamy sú najvýkonnejšie a ktoré najslabšie. A preto sa neobmedzujte iba na jedno umiestnenie. Testujte a optimalizujte.

TIP NA ĎALŠÍ ČLÁNOK: Ako založiť firemnú stránku na LinkedIn

Komentáre