Ako založiť LinkedIn firemnú stránku

Článkov o iných sociálnych sieťach sme tu už mali habadej. Je na čase sa poriadne povenovať LinkedIn, pretože podľa našich skromných odhadov sa konečne rozrastá dôležitosť LinkedIn aj u nás na Slovensku. Ak máte svoj biznis, rozhodne by ste tam mali byť. V najnovšom článku si povieme Ako založiť firemnú stránku na LinkedIn.

Ako založiť LinkedIn firemnú stránku

Čo je LinkedIn?

Síce dúfame, že každý z vás LinkedIn už pozná, no pre istotu – ide o sociálnu sieť, na ktorej sa združujú profesionáli, podnikatelia a firmy. Veľmi jednoducho by sme mohli povedať, že ide o Facebook, no LinkedIn je orientovaná obchodne.

Prečo by ste mali mať LinkedIn?

  • môžete bližšie spoznať svojich kolegov,
  • môžete nadviazať kontakty so svojimi obchodnými partnermi,
  • môžete dostávať ponuky práce z celého sveta,
  • môžete nájsť skvelých nových zamestnancov,
  • môžete nájsť odpovede na odborné otázky,
  • môžete si naštudovať, ako úspešní ľudia prerazili vo svojom biznise.

Ako založiť LinkedIn firemnú stránku?

1. krok

Prvou, najdôležitejšou informáciou je to, že aby ste mohli založiť firemnú stránku na LinkedIn, tak je potrebné, aby ste mali založený osobný profil. Ak ste tak urobili, tak si otvorte svoj LinkedIn. V pravom hornom roku kliknite na 9 bodiek označujúcich „Work“.

2. krok

Vyskočí vám okno s rôznymi činnosťami, ktoré môžete robiť. Pre založenie firemnej stránky zvoľte „Create a Company Page“.

3. krok

Na výber pri založení máte 4 možnosti:

  • malá firma do 200 zamestnancov,
  • stredná a veľká firma nad 200 zamestnancov,
  • showcase stránka (tu potrebujete mať už vytvorenú firemnú stránku),
  • vzdelávacia inštitúcia (škola alebo univerzita).

4. krok

Po zvolení typu organizácie sa vyplňujú základné informácie ako názov firmy, váš web, veľkosť, logo, typ podniku ai. Ak ste všetko správne vyplnili, tak už len kliknite na „Create Page“ čím vytvoríte vašu stránku.

5. krok

Tento krok je už finálny. Týka sa optimalizovania vašej stránky. Je potrebné, aby ste si zvolili profilovú fotku – odporúčame logo vašej firmy. Tiež si zmeňte titulnú fotku a jednoducho si tú stránku prispôsobte tak, aby bola v harmónií s vašou firemnou identitou. Potom už môžete aj pridávať obsah.

Komentáre