Ako vylepšiť váš marketing na LinkedIn

LinkedIn sa rozbieha. Niekto ho používa dlhšie, niekto vôbec. My sme si ho vzali pod hľadáčik a testujeme ho pre vás. V tomto článku si povieme, ako vylepšiť váš marketing na LinkedIn. Avšak pozor, ideme postupne a zatiaľ ide o úplne začiatočnícke tipy.

Ako vylepšiť váš marketing na LinkedIn

Vytvorte si svoju firemnú stránku na LinkedIn

Už v minulom článku sme vám povedali Ako založiť LinkedIn firemnú stránku. Je to jednoduché, rýchle a s naším návodom to zvládne ozaj každý. Takže aj vy.

Sledujte svojich rovesníkov

..a učte sa od nich. Na LinkedIn nájdete množstvo zaujímavých ľudí, či už od podnikateľov, freelancerov, až po bežnejších ľudí. Samozrejme, stále je to firemná sociálna sieť. Sledujte ľudí vo vašom odbore. Nikto učený z neba nespadol. Nasávajte nové informácie. Networkingujte.

Zdieľajte kvalitný obsah

Obsah, obsah a ešte raz obsah. Pravdepodobne to na vás kričí zo všetkých strán, však? Obsah je dôležitý najmä preto, aby ľudia, ktorí vás budú sledovať (a neskôr kupovať) vedeli, že to čo robíte, robíte ozaj dobre. Nie je to len tak. Pokojne recyklujte svoj obsah. Spravte prieskum toho, čo ste pridávali na iné sociálne siete, mierne upravte a publikujte aj na LinkedIn. Pokojne zdieľajte svoje články z blogu alebo videá z YouTube na vašu LinkedIn stránku. Používať teda môžete možnosť napísania textovej formy, vizuálnej alebo animovanej (video).

Sponzorujte svoje reklamy na LinkedIn

Áno, čítate správne. Reklamy viete vytvárať aj na sociálnej sieti LinkedIn. Výhodou je napríklad to, že tu môžete zvoliť vybrané publikum (podobne ako vo FBM). Rovnako tak, ak máte svoje publikum, viete ho sem pridať.

Akú reklamu tvoriť? Môže ísť o zdieľanie obsahu, textové reklamy či dokonca priame sponzorované správy. Keďže s LinkedIn len začínate, tak testujte a skúste, čo vám funguje najlepšie.

Hľadajte ľudí a firmy

Niekedy stačí ozaj jedno spojenie, aby sa zo správy stal obchod. Sledujte ľudí aj jednotlivo. Či už hľadáte zákazníkov, iné firmy alebo nových zamestnancov pre váš biznis. Jednoducho vyhľadajte ľudí, rozbaľte si možnosti vyhľadávania a vyklikajte presne tých, ktorých by ste potrebovali nájsť. Dokonca svoje výsledky vyhľadávania viete špecifikovať podľa lokality, ale aj podľa tých, čo majú vzájomné kontakty, či spolu pracujú v jednej firme.

Vytvárajte svoje vlastné skupiny

Ďalším skvelým spôsobom, ako vylepšiť vašu marketingovú stratégiu na LinkedIn je to, že vytvoríte skupiny. Ak chcete špecifickému publiku vytvoriť miesto, kde môžete komunikovať o tom, čo robíte, tak je to správna cesta. Ak náhodou ešte neexistuje skupina pre váš odbor, tak o to lepšie. Vyniknete ako líder, ktorí dáva skvelé odporúčania. Skupina je skvelé miesto, ako sa spojiť s ostatnými a zároveň si s nimi môžete meniť skúsenosti a myšlienky týkajúce sa vašich inovácií a produktov samotných.

Sledujte LinkedIn blog

LinkedIn sa neustále rozrastá. Aj o počet používateľov. Odporúčame vám sledovať novinky, ktoré na tejto sociálnej sieti sú, či dokonca priamo ich LinkedIn blog o marketingu.

Komentáre