Ako sa online marketing zmení v roku 2021

Rok 2020 bol vďaka Covid-19 šialenou jazdou. Veľa vecí sa v online marketingu rapídne zmenilo. Mnoho offline podnikateľov bolo nútených presunúť svoj biznis do online. Každopádne, rok 2020 je za nami. Čo nás čaká v roku 2021?

Ako sa online marketing zmení v roku 2021

Covid nakopol mnoho podnikateľov, aby sa presunuli do online sveta. Čo to vytvorilo? Viac konkurencie na trhu. Ako však poraziť toľko konkurencie v roku 2021?

1. Rýchlosť načítania stránky

Iba preto, že máte rýchle pripojenie na internet, tak to neznamená, že sa stránka načítava rýchlo. Rýchlosť stránky bude dôležitejšia než kedykoľvek predtým. Pomáha to hlavne pri náraste konverzií, čiže sa zvyšuje návštevnosť webu a zároveň aj hodnotenie. A preto, ak máte webovú stránku, tak sa uistite, že je optimalizovaná a rýchla.

2. Dĺžka obsahu nebude taká dôležitá

Hovoríme predovšetkým o texte. Veď to poznáte. Kampane musia mať presný počet písmen, články by mali byť dlhé, obsahovať aspoň 2 normostrany. Každopádne, nikto nechce čítať nudný článok, ktorý je navyše ešte aj dlhý. Hoci je vyhľadávaný, pretože obsahuje všetky potrebné kľúčové slová, tak to nie je všetko. V novom roku môžeme očakávať, že bude dôležitejšia kvalita textu. Pripravte samozrejme aj audio a video podklady k vášmu obsahu.

3. Neexistuje jeden recept na úspech

V digitále to už jednoducho tak je. Kedysi stačilo robiť sociálne siete, však? Avšak, úspech to už nezaručuje. Dnes už každý robí takmer všetko správne. Dôležité je to extra, čo svojim potenciálnym zákazníkom ponúknete. Tie maličkosti, na ktorých tak veľmi záleží.

4. To, ako vysoko sa vo vyhľadávaní umiestnite bude ešte viac dôležité

Bolo tomu tak aj doteraz. Čím vyššie ste sa ocitli vo vyhľadávaní Google, tým lepšie. Nikto predsa nepozerá viac ako 4 strany. Avšak, aj Google musí meniť svoj algoritmus, hľadať spôsoby speňaženia, a preto bude dôležité, aby ste sa ocitli čo najvyššie.

5. Aktualizácia obsahu

Pravdepodobne už nejaký ten obsah vytvorený máte, však? Jednoducho zmeňte jeho účel. Internet obsahuje kopu informácií. Kopu článkov máte možno aj vy. Upravte ich. Dajte im formu textu, nahrajte obsah článku ako voiceover či dokonca aj video. Načo sa trápiť s neustále novým obsahom, keď môžete využiť aj to, čo už máte? A rozhodne sa nemusíte báť duplicitného obsahu.

6. Spätné odkazy stratia svoju hodnotu

Záleží používateľom naozaj na tom, či má stránka 2 milióny alebo 1 milión spätných odkazov? V skutočnosti ani nie. Skôr záleží na tom, či je stránka pre nich relevantná. Aj preto tu máme SEO. Zamerajte sa na UX a UI a najmä, aby váš obsah bol relevantný pre zákazníkov.

7. Značky budú mať veľkú silu

Nie je to iba Facebook, Instagram či rôzne skupiny. Značka bude mať v roku 2021 obrovskú silu, a preto ak budujete svoj brand, ľudia vás rozpoznávajú, tak váš úspech bude ľahšie dosiahnuteľný ako pre tých, čo žiadny brand nebudujú.

Ľudia dôverujú značkám, a preto sa zamerajte na budovanie svojej značky. Zamyslite sa, ako môžete skĺbiť týchto 7 zmien s vašim podnikaním. Ako môžete komunikovať s potenciálnymi zákazníkmi?

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte.

Komentáre