Different blog

5 tipov, ako urobiť Instagram Highlights zaujímavejšie

Čo predstavujú Instagram Highlights? Ide o príbehy na Instagrame, ktoré viete uložiť na dlhšie ako 24 hodín. Highlights sa zobrazujú v profile. Dokonca ich viete prispôsobiť podľa...

Čítať viac

Ako tlačítko „boost“ limituje vaše reklamy na Facebooku?

Aký je rozdiel medzi Facebook Ads a podporovaným príspevkom? Facebook Ads Reklama na Facebooku sa vytvára v nástroji správcu reklamy pomocou jednotlivých krokov. Pri tvorbe reklamy na...

Čítať viac

Niekoľko výhod e-shopu na WordPress-e

Čo to je WooCommerce? Ide o bezplatný plugin na WordPress-e, vďaka ktorému viete na svoju webovú stránku pridať funkcionalitu e-shopu. Je veľmi obľúbený, kompatibilný s mnohými šablónami...

Čítať viac

Ako pridať kreditnú kartu do Facebook Ads?

1. krok – otvorenie reklamného účtu V prípade, že nemáte Facebook Business Manager, tak prejdite do svojho Facebook účtu. V pravom hornom rohu zvoľte „Manage Ads“. V prípade, že...

Čítať viac

10 rozšírení do Google Chrome, ktoré vám ušetria čas

Google Tag Assistant Tento nástroj vám pomôže pri problémoch s inštaláciou rôznych značiek Google. Ak stránka obsahuje chyby, tak vám ich nahlási a navrhne, ako ich vyriešiť....

Čítať viac

Dôležitosť produktových textov na e-shope

Prečo sú dôležité produktové texty? Veľa e-shopov podceňuje produktové texty a ich silu. Kvalitný popis produktu všetkým kupujúcim poskytuje informácie, ktoré potrebujú k danej kúpe. Teda, zákazníka...

Čítať viac

Ako vybudovať zarábajúci e-shop? Konkrétny návod.

Čo je to B2C e-commerce projekt? Každý projekt realizovaný na internete za účelom generovania finančných prostriedkov zameraný na Businees to Customer (B2C) klientov. Ide o skutočných...

Čítať viac

Čo by mala obsahovať kvalitná reklamná kampaň

Pri online kampani je dôležité držať sa niekoľkých faktorov. Google reklamy sú totiž vyhodnocované na základe tzv. skóre kvality. Toto skóre ovplyvňuje najmä: cenová ponuka,...

Čítať viac

5 najvačšich chýb pri plánovaní nového projektu

1. Naštudujte si problematiku Predstavte si, že mate produkt, ktorému veríte a chcete ho začať predávať online. Je nesmierne dôležité, aby ste mali aspoň základnú predstavu...

Čítať viac

Ako sme etablovali inovatívny produkt na našom trhu

Ako sme rozbehli túto spoluprácu? zadefinovali sme cieľové skupiny a zákaznícke persóny, navrhli a zrealizovali sme e-shop prostredníctvom WordPress WooCommerce, na domovskej stránke sme navrhli úvodný nadpis...

Čítať viac