Prečo je dôležité tvoriť obsah?
Čo je obsahový marketing? Zjednodušene ide o prezentáciu obsahu, ktorý nie je iba o vašich produktoch – ide o obsah, ktorý ľudí zaujíma alebo zabáva. Načo je obsahový...
Čo je obsahový marketing? Zjednodušene ide o prezentáciu obsahu, ktorý nie je iba o vašich produktoch – ide o obsah, ktorý ľudí zaujíma alebo zabáva. Načo je obsahový...
1. krok – Správca reklám alebo Business Manager Jednoducho prejdete na stránku www.business.facebook.com – no ak ho nemáte založený, tak sa tam prekliknete i cez váš Facebook...
V tomto článku si povieme 3 chyby pri používaní Instagramu, ktoré možno robíte aj vy. 1. Používate všetky možné hashtagy Veľa používateľov Instagramu nepochopilo správny význam používania...
1. Príliš časté uverejňovanie obsahu Prvou chybou, ktorej sa musíte vyhnúť, je uverejňovanie obsahu príliš často. Každý si myslí, že čím viac bude uverejňovať príspevky, tak...
1. krok: Prihlásenie do účtu Do svojho účtu sa prihlásite na adrese: https://accounts.google.com/. Tu musíte zadať svoj email, ktorý ste použili pri registrácii. Na ďalšej obrazovke...
1. krok Hneď na začiatok je potrebné, aby ste poslali agentúre názov vašej FB stránky alebo priamo URL link. Tá vám prostredníctvom toho bude vedieť...
V tomto článku si povieme konkrétne tipy pre rôzne prevádzky, ako pozmeniť svoj biznis model, čím si zabezpečíte víťazstvo nad pandémiou spôsobenou novým koronavírusom Covid-19. Ste...
1. krok V prvom rade vám agentúra musí poslať žiadosť na schválenie. Aby tak mohla urobiť, potrebuje vaše ID reklamného účtu. Ako ho nájdete? Prejdete na...
Aby mohla agentúra pracovať s vaším FB pixelom, je potrebné, aby mala prístup do firemnej stránky a reklamného účtu. Vtedy môže naplno pracovať na vašich reklamných kampaniach....
Ako koronavírus celkovo ovplyvňuje online marketing? Dopad strachu Koronavírus má masívny dopad na akciový trh. Ľudia sú vydesení, pretože ide o dopad na celosvetové zdravie a to...