Different blog

Prečo je dôležité tvoriť obsah?

Čo je obsahový marketing? Zjednodušene ide o prezentáciu obsahu, ktorý nie je iba o vašich produktoch – ide o obsah, ktorý ľudí zaujíma alebo zabáva. Načo je obsahový...

Čítať viac

Ako skontrolovať či reklama funguje

1. krok – Správca reklám alebo Business Manager Jednoducho prejdete na stránku www.business.facebook.com – no ak ho nemáte založený, tak sa tam prekliknete i cez váš Facebook...

Čítať viac

3 chyby pri využívaní Instagramu

V tomto článku si povieme 3 chyby pri používaní Instagramu, ktoré možno robíte aj vy. 1. Používate všetky možné hashtagy Veľa používateľov Instagramu nepochopilo správny význam používania...

Čítať viac

Aké chyby prestať robiť na socials

1. Príliš časté uverejňovanie obsahu Prvou chybou, ktorej sa musíte vyhnúť, je uverejňovanie obsahu príliš často. Každý si myslí, že čím viac bude uverejňovať príspevky, tak...

Čítať viac

Ako udeliť agentúre prístup do Google Analytics

1. krok: Prihlásenie do účtu Do svojho účtu sa prihlásite na adrese: https://accounts.google.com/. Tu musíte zadať svoj email, ktorý ste použili pri registrácii.  Na ďalšej obrazovke...

Čítať viac

Ako udeliť agentúre prístup do FB stránky

1. krok Hneď na začiatok je potrebné, aby ste poslali agentúre názov vašej FB stránky alebo priamo URL link. Tá vám prostredníctvom toho bude vedieť...

Čítať viac

Ako preklopiť podnikanie do online?

V tomto článku si povieme konkrétne tipy pre rôzne prevádzky, ako pozmeniť svoj biznis model, čím si zabezpečíte víťazstvo nad pandémiou spôsobenou novým koronavírusom Covid-19. Ste...

Čítať viac

Ako udeliť agentúre prístup do reklamného účtu

1. krok V prvom rade vám agentúra musí poslať žiadosť na schválenie. Aby tak mohla urobiť, potrebuje vaše ID reklamného účtu. Ako ho nájdete? Prejdete na...

Čítať viac

Ako udeliť agentúre prístup do Facebook pixelu

Aby mohla agentúra pracovať s vaším FB pixelom, je potrebné, aby mala prístup do firemnej stránky a reklamného účtu. Vtedy môže naplno pracovať na vašich reklamných kampaniach....

Čítať viac

Ako koronavírus ovplyvňuje online marketing

Ako koronavírus celkovo ovplyvňuje online marketing? Dopad strachu Koronavírus má masívny dopad na akciový trh. Ľudia sú vydesení, pretože ide o dopad na celosvetové zdravie a to...

Čítať viac