Aby mohla agentúra pracovať s vaším FB pixelom, je potrebné, aby mala prístup do firemnej stránky a reklamného účtu. Vtedy môže naplno pracovať na vašich reklamných kampaniach.
Načo je potrebné mať FB pixel? Ak máte eshop, tak je nastavenie dynamického remarketingu alfou a omegou. V ňom ukazujeme zákazníkovi presne to, čo si pozeral za posledné dni, pridal do košíka, ale nekúpil. Okrem záznamu s produktami, cenami a podobne, agentúra potrebuje prístup aj k vášmu FB pixelu, aby mohla vytvárať presne také publiká ľudí, ktorí nekúpili vaše produkty, ale prezerali si ich.
Po vytvorení FB pixelu je to už veľmi jednoduché:
1. krok
Je potrebné, aby vám agentúra poslala svoje Business ID do ich agentúrneho účtu.
2. krok
Vo svojom Business Manageri kliknite vľavo hore na tri čiarky, cez ktoré sa dostanete do Business Settings (nastavenia).
3. krok
Následne sa dostanete do nastavení, kde je potrebné, aby ste na ľavej strane zvolili Data Sources, v ktorých ďalej zvolíte položku Pixel. Po kliknutí na ňu môžete vidieť partnerov, ktorí sa podieľajú na práci s vaším FB pixelom. Rovnako tu môžete pridávať nových partnerov.
4. krok
Pre pridanie agentúry kliknite na Assign Partners.
5. krok
V ďalšom kroku vám vybehne kolónka, v ktorej zadáte ID reklamnej agentúry a zvolíte rolu, ktorú chcete udeliť novému partnerovi. Pravdepodobne to bude Manage Pixel. Po tomto kroku máte hotovo a ostatné kroky sú na agentúre.
Kontaktujte nás