Aké chyby prestať robiť na socials

Správa sociálnych sietí je pre niektorých z nás úplnou malinou, no my v Different-e vieme, že to nie je samozrejmosť. Ešte vždy sa nájde kopu ľudí a podnikateľov, ktorí robia tie isté chyby na svojich sociálnych sieťach. V tomto článku si povieme 5 chýb, ktoré ľudia robia na sociálnych sieťach, dokonca možno aj vy a mali by s tým prestať.

Aké chyby prestať robiť na socials

1. Príliš časté uverejňovanie obsahu

Prvou chybou, ktorej sa musíte vyhnúť, je uverejňovanie obsahu príliš často. Každý si myslí, že čím viac bude uverejňovať príspevky, tak tým viac nás ľudia uvidia. Tak to možno funguje na Twitteri, no pre väčšinu sociálnych sietí to tak nefunguje. Práve naopak – ak uverejníte príliš veľa príspevkov, tak si uškodíte. Sleduje vás totiž určité množstvo ľudí.

Ak budete naďalej uverejňovať príliš veľa informácií, presýtite svojich fanúšikov a začnú ignorovať váš obsah. Pokúste sa uverejňovať príspevky najviac raz denne. Nehovorím o živom vysielaní či príbehoch na sociálnych sieťach. Hovorím o zverejnení obrázka alebo videa, o aktualizácii stavu prostredníctvom príspevku na svojom feede.

2. Uverejňovanie priemerného obsahu

Druhou chybou, ktorej sa musíte vyhnúť, je zverejňovanie priemerného obsahu. Teraz, keď viete, že chcete uverejňovať príspevky iba raz denne, tak tento obsah musí byť kvalitný. Ak sa to ľuďom nepáči, nebudú sa tým zaoberať a ani ho komentovať. Skúste sa nad tým zamyslieť takto.. ak ten obsah nie je niečo, o čom by ste povedali svojim priateľom alebo by ste sa oň nepodelili, tak potom nebude dobrý.

3. Nezverejňujete videá

Tretia chyba, ktorú väčšina ľudí robí, je, že nevyužívajú videá. Videá sú budúcnosť. Facebook. Youtube. LinkedIn. Všetky tieto platformy chcú získať vašu pozornosť, a to viac ako len cez živé vysielanie. Ak pridáte videoobsah, získate 2-3 krát viac interakcií a zhliadnutí, než keby ste iba pridali fotografiu.

4. Nezapájate sa počas prvej hodiny

Štvrtou chybou, ktorú mnohí ľudia robia, je to, že sa nezapájajú počas 1. hodiny. Spôsob, akým väčšina sociálnych algoritmov funguje, je tak, že čokoľvek je veľmi dobré už počas 1.hodiny, tak sa neustále stáva vírusovým. Je to ako opak SEO. So SEO je to dlhodobá hra. Pridávate obsah a nikdy sa vám v prvej hodine nedarí. Máte šťastie, že tento obsah sa po 30 dňoch alebo šiestich mesiacoch skutočne hodnotí dobre. V mnohých prípadoch to bude trvať rok. So sociálnymi sieťami je to všetko o prvej hodine. Ak máte zoznam e-mailov, tak ho určite propagujte. Týmto získate viac zapojení ľudí. Počas prvej hodiny je potrebné sa zamerať na to, aby sa príspevok dostal medzi čo najviac ľudí.

5. Interakcia s ľuďmi na sociálnych sieťach

A posledná chyba, ktorej sa chceme vyhnúť je o engagement. Sociálne siete sú o obojstrannej komunikácií. Ak sa ma na niečo opýtate a ja neodpoviem, tak to bude od mňa neslušné. Takto fungujú sociálne médiá. Musíte sa spojiť s inými ľuďmi – komentovať a odpovedať.

Kontaktujte nás
Komentáre