5 (ne)obyčajných predsavzatí marketéra na rok 2020
Predsavzatie č. 1: Vyskúšam digitálnu novinku Možno patríte k ľuďom, ktorí sa radi držia poznaného. Veď istota je istota, tak prečo sa púšťať do nových...
Predsavzatie č. 1: Vyskúšam digitálnu novinku Možno patríte k ľuďom, ktorí sa radi držia poznaného. Veď istota je istota, tak prečo sa púšťať do nových...
Tip č. 1: Začnite brainstormingom Prvým odrazovým mostíkom je sadnúť si za počítač a spísať všetky slová, ktoré vám v súvislosti s vaším podnikaním napadnú....
1. Zubný kaz na chodníku Diery na chodníkoch vedia byť mega otravné, no čo takto ich využiť vo svoj prospech? Spoločnosť Oral – B, ktorá...
1. Pripravte si stratégiu Mnoho marketérov tento krok vynecháva, no pritom je jeden z najdôležitejších. Možno máte v hlave nepriestrelnú ideu obsahu, no bude si to...
Ako to celé začalo Poznáte Deň vďakyvzdania? V USA je to jeden z najvýznamnejších štátnych sviatkov, počas ktorého celý národ cestuje späť domov a v...
Začalo to Musical.ly Musical.ly bola populárna apka, ktorá umožňovala streaming a zdieľanie 15 sekundových videí. Prečo bola obľúbená? Užívatelia si mohli vybrať z ponuky nahraných...
Majte jasno v odkaze Azda najkľúčovejším elementom celého plagátu je odkaz, ktorý chcete predať. Jeho priestor je obmedzený, preto najlepšie funguje pravidlo „čím kratšie, tým...
Rozprúďte emócie Úspešnú značku nevybudujete len cez pekné logo. Ľudia nie sú stroje, ich životy fungujú na emočný pohon. Áno, váš produkt alebo službu potrebujú,...
Preskúmajte influencerské vody Pripraviť sa na spoluprácu s influencerom nie je pár minútová záležitosť. Ak sú vám vody sociálnych sietí cudzie, môže to byť pre vás...
Sú 2 možnosti. Svoju marketingovú komunikáciu budete riešiť sami alebo ju zveríte do rúk odborníkovi – reklamnej agentúre. My vám samozrejme odporúčame spolupracovať s agentúrou. Tá...