Veľmi sme si obľúbili tvorbu videí, nie len z hľadiska videa ako najväčšieho trendu posledných rokov, ale aj preto, že video je najspoľahlivejším vyvolávateľom emócie. Zo všetkých marketingových formátov zasiahne video najviac zmyslov. Z vlastných skúseností môžeme povedať, že kvalitný video-obsah vie získať najväčší organický dosah, takže je ideálnym nástrojom na šírenie vášho brandu.
Predstavte si… čo zdieľate najradšej? Reklamnú grafiku, článok či zaujímavé, vtipné alebo pútavé video? V našom tíme sme sa jednoznačne zhodli na videách.
Ďalším dôkazom, prečo zvoliť video formát ako nástroj na budovanie značky je, že aj samotný Facebook sa v najbližšom čase stane videoplatformou. Mark Zuckerberg predstavil Facebook Watch, ktorý sa už momentálne testuje v USA. Bude to niečo medzi obľúbenými Youtube a Netflix. Facebook Watch má byť video platforma, kde budú marketéri zdieľať svoje videá, na ktoré budú môcť užívatelia reagovať emoticonmi či komentármi v reálnom čase. Využite horúci trend vo svoj prospech!
Ďalším veľkým trendom dneška je tzv. storytelling – rozprávanie príbehu. Už dávno na zákazníkov nefunguje tvrdenie, že práve váš produkt alebo služba je tá pravá, lepšia ako od konkurenčnej firmy… Teraz ich presvedčíte príbehom. Samozrejme, ten sa dá vytvoriť aj prostredníctvom grafiky, peknej fotky so zaujímavým textom, no video, ktoré je kombinácia obrazu, hudby a textu či hlasu, je “otcom” storytellingu.
Vzhľadom na oblasť, v ktorej sa pohybujete a ciele, ktoré potrebujete dosiahnuť vám vieme navrhnúť videá tak, aby zasiahli čo najviac potenciálnych zákazníkov a pomohli ich skonvertovať na tých existujúcich a verných. Tvoríme edukačné videá, kde prinášame pridanú hodnotu v podobe know how podaného zaujímavou formou, video-návody, kde natočíme váš produkt tou najviac sexy formou, silné videá, zanechávajúce dojem.
Uvedomujeme si, že prvé sekundy sú najdôležitejšie, radi titulkujeme, pretože vieme, že zákazník rád scrolluje sociálne siete práve vtedy, keď by nemal.:) Videá vo štvorcovom formáte fungujú ako na Instagrame tak na Facebooku.
Máme vo vrecku ešte množstvo know how, týkajúceho sa videí, ktorý s vami radi preberieme na osobnom stretnutí, prípadne sledujte náš blog, pretože tvorbe a šíreniu videí sa tu budeme určite ešte venovať.