Horúce trendy, ktorým sa oplatí venovať pozornosť:
-
Video marketing
O videu ako efektívnej forme digitálneho marketingu sme nedávno písali na našom blogu TU. Video formát bol IN už minulý rok, no tento sa záujem ešte zvýšil. V roku 2020 sa odhaduje, že video pokryje až 80% „trafficu“ na sociálnych sieťach. Chcete naďalej prezentovať svoju značku zastaranými nepohyblivými obrázkami?
-
Chatboty
Čakanie na zákaznícky servis už dávno nie je v móde. Firmy sa predbiehajú v tom, kto poskytne rýchlejšiu a starostlivejšiu odozvu pre zákazníka. Keďže zamestnávať zákaznícku podporu 24/7 je utopické riešenie, chatboty sú stále rozšírenejšie. Jedná sa o formu umelej inteligencie, ktorá v interakcii so zákazníkom vystupuje ako reálna osoba, ktorá sa mu snaží výjsť v ústrety a byť mu nápomocná v ktorejkoľvek situácii.
-
Storytelling
Marketing už dávno nie je o kvalitnom produkte a jasnom tvrdení, že máte kvalitný produkt. V záplave reklám na internete vám to už nikto neuverí, preto treba veci začať robiť inak. Pútavé príbehy sú to, čo sa zákazníkom vryje do pamäte, a nielen príbeh, ale aj rozprávač ( v tomto prípade – vy). My za vás príbehy na sociálnych sieťach radi vyrozprávame. Buďte transparentní, porozprávajte užívateľom čo váš biznis vystihuje, prečo by si mali zamilovať váš produkt, a prečo sa z nich stanú vaši verní zákazníci.
-
Nárast výdavkov na online marketing
Nemôže za to len koniec Facebook prieskumníka a GDPR. Výdavky na online marketing sa prirodzene zvyšujú s narastajúcim záujmom oň. Tento vývoj sa nedá zastaviť, my vám ale vieme pomôcť, ako z neho vyťažiť čo najviac. Nedúfajte, že spravíte skvelé virálne video, ktoré sa bude šíriť samo. Ak tvoríte kvalitný obsah, zaplaťte si, aby ho video čo najviac ľudí, ktorí vám to vrátia v podobe konverzií a nákupov vašich produktov či služieb.
-
Interaktívny obsah
Marketingová stratégia 2018 sa nezaobíde bez interaktívneho kontentu. Užívateľov baví sa angažovať vo vývoji značky a služieb. Dajte svojim fanúšikom priestor na spätnú väzbu, naslúchajte ich potrebám a snažte sa ich čo najviac implentovať. Sociálne siete ponúkajú priestor na interaktívny obsah v podobe predstavenej formy prieskumu, tvorte súťaže, kvízy, videá, kde môžu okamžite reagovať. Komunikáciu so zákazníkom taktiež vybaví za vás Different.:)
Na našom blogu vás radi informujeme, čo je nové v digitálnom marketingu, aby ste sa vedeli sami orientovať a plánovať. Ak však chcete možnosti a trendy, ktoré ponúka, využiť na 110%, obráťte sa na nás a spoločne vymyslíme ten najlepší marketingový mix pre vás!