Ako sme rozbehli túto spoluprácu?
- zadefinovali sme cieľové skupiny a zákaznícke persóny,
- navrhli a zrealizovali sme e-shop prostredníctvom WordPress WooCommerce,
- na domovskej stránke sme navrhli úvodný nadpis „pomocníci proti horúčke“, ktorý jasne vysvetľuje o čom je produkt,
- využili sme reálne fotografie nafotené špeciálne pre tento projekt.
Aké zmeny bolo potrebné urobiť ako ďalšie?
- aby sme zvýšili dôveryhodnosť e-shopu, tak sme implementovali Heureku,
- aby sme zvýšili mieru opakovaných nákupov, tak sme na web pridali aj Vernostný program pre stálych zákazníkov. Momentálne funguje veľmi dobre, pretože zákazníci si vážia nazbierané body, ktoré môžu pri ďalšom nákupe využiť,
- Spoločne s klientom sme analyzovali, ako môžeme zlepšiť služby ohľadne spôsobov platieb a dopravy objednávok k zákazníkom. Zlepšením týchto služieb sme zvýšili konverzný pomer e-shopu o viac ako 300%.
Ako sme rozbehli content marketing?
Webová stránka
Vzhľadom na danú cieľovú skupinu si uvedomujeme ako veľmi je obsah dôležitý pre značku FeverMates. Spracovali sme preto analýzu kľúčových slov a následne vytvorili obsahovú stratégiu pre blog na rok 2020. Články sú na mieru vytvorené pre cieľovú skupinu klienta. Vďaka tomu sa postupne zvyšuje organická návštevnosť na e-shope.
Sociálne siete
Zo sociálnych sietí sa venujeme najmä Facebook-u. Komunikácia je tu veľmi osobná a prirodzená. Pridávame najmä fotky a videá detičiek s nalepenými teplomermi. Ide o reálne fotografie, ktoré pre nášho klienta fotíme. Avšak fanušíkovská základňa je to už pomerne veľká, a preto nám posielajú fotky aj mamičky, ktoré teplomer či iné produkty FeverMates vyskúšali. Textovo sa zameriavame na pridanú hodnotu produktov, no mamičky zároveň aj edukujeme v oblasti horúčky, úpalu, rastu zúbkov a rôznych ďalších podobných tém.
Komunikácia na sociálnych sieťach funguje jednoducho. Majiteľ operatívne odpovedá na sociálne interakcie, čo potenciálne zákazníčky veľmi oceňujú. Kto by si nevážil ľudský prístup a kvalitný zákaznícky servis, však?
Platené kampane
Okrem kvalitného obsahu sa venujeme i plateným kampaniam. Cielená kampaň je po celý čas spustená naprieč všetkými dostupnými kanálmi ako Instagram, Facebook, Google a YouTube.
Zhrnutie
Kombinácia personalizovaného marketingu s funkčným e-shopom a kvalitný zákaznícky servis prináša úspechy v podobe predajov a konverzného pomeru 4,45 %.
Kontaktujte nás