Je Heureka dôležitá pre váš e-shop?

Je úplne jedno čím viete okúzliť svojich zákazníkov. Môže to byť cena produktu, kvalita alebo skvelý zákaznícky servis. Niektoré veci sú proste jednoduché. Ako napríklad porovnávače cien. Jedným z nich je práve Heureka, ktorá vám dokáže priniesť veľké množstvo objednávok.

Je Heureka dôležitá pre váš e-shop?

Čo je Heureka?

Ide o najpoužívanejší vyhľadávač tovaru na Slovensku a v Čechách. Okrem porovnávania cien produktov poskytuje aj certifikát Overené zákazníkmi, garanciou nákupu, Heureka košík a ďalšie.

Na čo je e-shopu Heureka?

Dalo by sa povedať, že ide o povinnosť, ktorú by mal mať každý e-shop. Zákazník zvyčajne o produkte už vie, prehľadáva web a v zásade je v poslednom štádiu jeho nákupno-rozhodovacieho cyklu. Zákazník je pripravený produkt objednať, len ešte nevie kde. Otvorí si Heureku, zadá produkt a vyberá si e-shop. Ak si zákazník vybral práve váš e-shop, ktorý navštívi, tak je veľká pravdepodobnosť, že nákup u vás aj dokonči. V tomto momente je dokonca pre vás váš najcennejší zákazník.

Kto môže inzerovať na Heureke?

Ktokoľvek, kto na svojom e-shope ponúka vhodný tovar. Využiť môže neplatenú alebo aj platenú verziu inzercie. Ako to funguje? Na Heureke platíte za preklik porovnávača na váš e-shop. Cena za tento preklik sa líši v závislosti od toho, v akej kategórií predávate, no taktiež aj podľa zariadenia, z ktorého sa na váš e-shop zákazníci prekliknú.

Ako funguje zoradenie e-shopov na Heureke?

  • recenzie e-shopu,
  • dostupnosť produktov,
  • cena produktov,
  • cena za preklik.

Veľa používateľov si myslí, že zoradenie na Heureke je na základe ceny. Avšak, nie je tomu tak. Internetové obchody sú zoradené na základe vyššie spomenutých kritérií, pretože používatelia Heureky si nevyberajú len z tých e-shopov, kde je najnižšia cena, ale zaujímajú ich aj ďalšie informácie.

Ako budovať svoju značku na Heureke?

Heureka fungovala dlho iba ako sprostredkovateľ. Avšak teraz ponúka aj Heureka košík, ktorý umožňuje nakúpiť v e-shope priamo na Heureke. Zákazník tak vôbec nemusí prejsť na webovú stránku e-shopu. Do budúcna je preto omnoho náročnejšie udržať si zákazníka. Našťastie zviditeľniť sa viete aj na Heureke.

Ako budovať svoju značku?

  • pomocou odznaku Garancia nákupu, ktorý majú len e-shopy s Heureka košíkom,
  • pomocou bodovania, aby ste boli na najvyššej pozícií,
  • pomocou certifikátu, ktorým je napr. „ShopRoku“, „Autorizovaný predajca“,
  • pomocou recenzií, ktoré píšu zákazníci,
  • pomocou darčeka, ktorý u potenciálnych zákazníkov môže vyvolať záujem.
Komentáre