Hlavný rozdiel je predovšetkým v jeho funkciách. Ak máte firemný profil, tak môžete pracovať s reklamou, vložiť kontaktné informácie a tiež využívať štatistiky. Hoci je pravda, že také kontaktné informácie sa dajú šikovne vložiť do profilu aj bez použitia firemného účtu, no my vám ho odporúčame hlavne kvôli tým štatistikám a pracovaním s reklamou.
Ako prepnúť osobný účet na firemný?
Tu sú jednotlivé kroky:
1. krok – otvorte svoj profil na Instagrame. Kliknite na 3 vodorovné čiary v pravom hornom rohu.

2. krok – prejdite do „nastavení“ a zvoľte sekciu „účet“, v ktorom vyberte možnosť „prepnúť na firemný profil“.


3. krok – Instagram vás požiada, aby ste sa prihlásili cez Facebook.
4. krok – vyberte Facebook stránku, ktorú chcete prepojiť s vašim instagramovým účtom. Na to, aby ste FB stránku mohli pripojiť, musíte byť jej adminom.

5. krok – Instagram sa vás teraz opýta, ktoré kontaktné informácie si má vziať z FB stránky (napr. adresa, email, telefónne číslo..). Je nutné, aby ste zvolili aspoň 1 informáciu.
6. krok – váš firemný účet je na svete!
Upozornenie: Firemný účet na Instagrame začne zbierať všetky štatistiky až po založení firemného profilu, takže hneď po prechode k nim nebudete mať žiadne informácie, ale až keď sa „nazbierajú“ po pár dňoch.
Aké sú výhody využívania firemného profilu na Instagrame?
- máte prístup k štatistikám svojho účtu (tzv. INSIGHTS)
- môžete začať propagovať príspevky (bez firemného účtu to jednoducho nejde)
- extra výhody ako napr. tlačidlo v profile „kontaktovať“, cez ktoré vás môže ktokoľvek kontaktovať priamo na vašu e-mailovú adresu
- v profile môžete zobrazovať adresu sídla vašej firmy
Dúfame, že sme vám týmto článkom pomohli a motivovali k prepnutiu osobného účtu na firemný.
Kontaktujte nás