Ako nastaviť Facebook Pixel na váš web

Ak chcete svoje podnikanie v digitále zefektívniť, tak by ste jednoznačne mali vedieť, čo je Facebook Pixel a ako ho nastaviť. Predpokladáme, že nie ste úplný laik a minimálne stránky na sociálnych sieťach založené máte.

Ako nastaviť Facebook Pixel na váš web

Čo je Facebook Pixel a na čo je potrebný?

Ide o kód, ktorý vložíte do hlavičky vášho webu, kde sa premení na pixel. Tento pixel sleduje všetkých vašich návštevníkov webu. Akonáhle web opustia, tak ich Pixel nájde na Facebooku a pomocou reklamy ich upozorní na produkt alebo službu, ktorú na stránke hľadali či prezerali.

Veľmi zjednodušene – ak sa na váš eshop dostane potenciálni zákazník, vloží produkty do košíka, no nakoniec sa rozhodne nenakúpiť, tak neskôr viete na neho smerovať reklamu, ktorou mu pripomeniete, že chcel na eshope nakúpiť.

Ako si teda nastaviť Facebook Pixel?

1. krok

Prihláste sa na business.facebook.com. V ľavom hornom roku kliknite na bodky a zvoľte „Business Tools“ a hneď na to „Business Settings“.

2. krok

V ďalšom kroku vyberte možnosť „Data Sources“ a po rozkliknutí sa vám otvorí ďalšie menu, z ktorého zvolíte Pixels. Keďže nemáte ešte založený Facebook Pixel vôbec, tak je potrebné tak urobiť. Kliknite na tlačitko „Add“.

3. krok

Vyskočí vám okno, v ktorom váš Facebook Pixel nastavíte. Zadajte jeho názov a webovú stránku. Potom kliknite na možnosť „Continue“.

4. krok

V ďalšom kroku si zvolíte, či chcete nastaviť svoj Facebook Pixel ihneď alebo neskôr. Zvoľte možnosť „Set Up Pixel Now“. Ihneď vás to presmeruje na možnosť, ako vlastne prepojiť Pixel s vašim webom. V tomto kroku odporúčame zaslať kód agentúre alebo vášmu developerovi, aby vám hodil kód do hlavičky stránky na vašom webe.

Po týchto krokoch sa agentúra zvyčajne postará o všetko ostatné. Vy už len musíte počkať. Ak vám niečo nie je jasné, prípadne potrebujete poradiť ohľadom online marketingu, tak nás kontaktujte.

Komentáre