Prípadová štúdia Lassak – módny salón a eshop

Prípadová štúdia Lassak – módny salón a eshop

Pani majiteľka nás oslovila za účelom prípravy a realizácie online marketingového plánu na mieru.

Na základe získaných informácií o cieľovej skupine sme zvolili ako najlepšie riešenie spojenie efektívneho influencer marketingu s výkonnostným marketingom.

Pomocou interného nástroja na identifikáciu relevantných influencerov sme identifikovali viacero zaujímavých Influenceriek.

Dohodli sme spolupráce a pripravili koncept kampane na Instagrame.

Okrem organickej propagácie prostredníctvom Influenceriek na Instagrame sme nastavili platené akvizičné kampane na sociálnych sieťach.

Neskôr sme stavili na remarketingové oslovovanie relevantných potenciálnych zákazníkov s ponukou konkrétnych služieb.

Všetko toto bolo podporené kampaňou vo vyhľadávacej sieti Google.

V priebehu prvých troch mesiacov spolupráce sme zaznamenali zdvojnásobenie objednávok klienta.

„S prácou tímu Different Marketing som nadmieru spokojná. Výsledky kampaní boli nad moje očakávania. Oceňujem aj ľudský prístup.“

Pani majiteľka Lassak – Módny salón a e-shop Lenka Laššáková

Komentáre