Zvýšte mieru angažovanosti na vašich sociálnych sieťach pomocou týchto pár tipov

Zvýšte mieru angažovanosti na vašich sociálnych sieťach pomocou týchto pár tipov

1. tip – odpovedanie na komentáre

Prvým tipom je odpovedanie na komentáre. Odpovedajte na každý jeden komentár jednotlivo, čím zvýšite mieru angažovanosti. Funguje to pre všetky sociálne siete – Facebook, Instagram aj LinkedIn. Facebook vyhodnocuje komentáre omnoho lepšie ako reakcie „Páči sa mi to“. Rovnako je to aj na LinkedIn a Instagrame. Zanechanie komentáru si vyžaduje viac času. Aj preto ich algoritmy sociálnych sietí vyhodnocujú tak, že daný obsah je veľmi dobrý. Takže od teraz, keď vám niekto zanechá komentár, tak na neho určite reagujte – a neodpovedajte iba na samotný komentár, ale položte im pokojne ďalšiu otázku. Zabezpečíte si tým, že daný človek vám bude odpovedať a vráti sa k danému príspevku.

2. tip – popisky k príspevkom na LinkedIn

Druhý tip je určený priamo pre LinkedIn. Kedykoľvek píšete popisky k príspevkom, tak si dajte záležať na tom, aby boli krátke. Povedzme, že chcete prezdieľať článok, ktorý ste práve publikovali na webe – vety udržujte krátke. Skúsiť to môžete napríklad tak, že prvé dva odstavce budú obsahovať iba jednu krátku vetu. Vašich sledovateľov to donúti k tomu, aby klikli na „čítať viac“ vo vašom príspevku. Na LinkedIn, čím viac ľudí klikne na „čítať viac“, tak tým viac sa príspevok stáva virálnym.

3. tip – nepropagujte iba svoj biznis

Nepropagujte iba svoj biznis. Ľudia majú radi príspevky, ktoré im dávajú pridanú hodnotu. Celá podstata sociálnych sietí spočíva v tom, aby ste vytvárali kontakty a boli sociálny. Tým, že budete propagovať iba svoje produkty a budete chcieť mať len predaje, tak toto nesplníte. Tým pádom váš dosah bude mizerný. Nikto neuvidí váš obsah, pretože je jednoducho nezaujímavý. Závisí od vášho biznisu, no môžete napríklad 2-3krát do týždňa zdieľať obrázok, citát, príbeh za vašim biznisom alebo čokoľvek iné, čo nie je iba suchou propagáciou.

4. tip – pridávajte príbehy na Facebook a Instagram

Tento ďalší tip je využiteľný pri príbehoch na Facebooku a Instagrame. Ľudia milujú príbehy a sledujú ich denno-denne. Aj my sa radi delíme o rôzne informácie z officu. A nielen to. Prostredníctvom príbehov upozorňujeme aj na nové články na blogu. V prípade, že máte nad 10 000 sledovateľov, tak môžete využívať aj funkciu „swipe up“ cez ktorú sa používateľ okamžite dostane na váš článok na webe. Práve tieto príbehy majú obrovskú mieru angažovanosti. Prostredníctvom tohto tipu získa váš produkt viac konverzií a následného predaja. Je to jednoduché a funguje to dobre. Stačí ak každý deň aktualizujete niekoľkokrát svoj príbeh.

5. tip – propagujte svoje sociálne siete

Ďalším tipom je propagácia vašich profilov na sociálnych sieťach. Nie ste predsa len na LinkedIn, len na Facebooku alebo len na Instagrame. Pravdepodobne ste na všetkých, resp. na tých hlavných sociálnych sieťach. Tak to povedzte aj svojim fanúšikom z YouTube. Alebo fanúšikom z Facebooku, a vice versa.

6. tip – používajte vyskakovacie okná

Používajte vyskakovacie okná. Pravdepodobne ich veľa z vás nenávidí, no viete v čom je ich obrovská výhoda? Prinášajú konverzie. Niekto sa chystá opustiť váš web a vy môžete vyskakovacie okno využiť ako poslednú možnosť, aby vytvorili konverziu. Neodporúčame využívať ich na mobiloch, ale len na počítači.  Cez tieto vyskakovacie okná môžete ľudí požiadať, aby vás sledovali na Facebooku, Instagrame či inej sociálnej sieti.

7. tip – vytvárajte videá

Posledným tipom je video. Vyskúšajte to. Sociálne siete milujú videá. Ak teda vytvárate video, tak upútate na sociálnych sieťach viac ako v televízií. Facebook, Instagram a Twitter chcú video obsah. Preto zvážte tvorbu videí, pretože keď to urobíte, budete mať vyššiu mieru angažovanosti. A dokonca aj vo videu môžete propagovať svoj biznis.

Kontaktujte nás
Komentáre