Jungle park
Jungle Park je detský park v blízkosti mesta Žilina s množstvom atrakcií pre deti.
Majitelia nás na začiatku spolupráce požiadali o komplexný „rebranding“ a prípravu účinnej online marketingovej stratégie pripravenej na mieru.
Čo sme pre klienta robili:
- Vizuálna identita
- Webová prezentácia
- Propagačné video
- Online marketingové kampane
![](http://differentmarketing.sk/wp-content/uploads/2020/03/junglepark-1024x796.png)
Nové logo
![](http://differentmarketing.sk/wp-content/uploads/2020/03/jungleparklogo-1024x585.png)
Nový moderný reprezentatívny a responzívny web
![](http://differentmarketing.sk/wp-content/uploads/2020/03/junglepark-1024x796.png)
Komplexné zastrešenie natočenia propagačného videa
Na základe marketingovej stratégie sme sa zamerali na kombináciu akvizičných kampaní na sociálnych sieťach Facebook a Instagram, Google vyhľadávacích kampaní a tiež sme využili propagáciu na YouTube, kde propagačné video Jungle Parku dosiahlo viac ako 16 000 zhliadnutí.
![](http://differentmarketing.sk/wp-content/uploads/2020/03/jungleoslava1.png)
![](http://differentmarketing.sk/wp-content/uploads/2020/03/jungleoslava2.png)
Po prvých mesiacoch propagácie sme sa zamerali na remarketingové oslovenie ľudí, ktorí na niektorú z akvizičných reklám už klikli. Takto sme ich naďalej oslovovali s konkrétnymi ponukami prostredníctvom sociálnych sietí a Google display kampaní, ktoré sa zobrazovali na všetkých relevantných weboch s vysokou návštevnosťou.
![](http://differentmarketing.sk/wp-content/uploads/2020/03/jungleremarketing1-896x1024.png)
![](http://differentmarketing.sk/wp-content/uploads/2020/03/jungleremarketing2-1024x983.png)
V spolupráci s našim produkčným tímom sme súbežne s platenými kampaňami pre Jungle Park každý mesiac vytvárali aj kreatívny obsah pre sociálne siete Facebook a Instagram.
![](http://differentmarketing.sk/wp-content/uploads/2020/03/junglekampane1-896x1024.png)
Snažili sme sa zachytiť detské emócie pri hre v detskom centre a prezentovať ich širokej verejnosti. Výsledkom boli profesionálne fotografie a texty uverejňované na sociálnych sieťach za účelom interakcie s verejnosťou.
![](http://differentmarketing.sk/wp-content/uploads/2020/03/junglekampane2-896x1024.png)
Výsledky našej práce za prvých 6 mesiacov
Viditeľný nárast základne fanúšikov na sociálnych sieťach v porovnaní s predchádzajúcimi 6. mesiacmi (aj napriek tomu, že to nebol primárny cieľ).
![](http://differentmarketing.sk/wp-content/uploads/2020/03/junglevysledky1-1024x498.png)
Badateľný nárast dosahu príspevkov v porovnaní s predchádzajúcim obdobím.
![](http://differentmarketing.sk/wp-content/uploads/2020/03/junglevysledky2-1024x634.png)
Evidentný nárast kontaktovaní prostredníctvom Messengeru, množstvo interakcií a komentárov, pričom platená reklama bola smerovaná na prezentačnú webovú stránku a teda správy do Messengera neboli primárnym cieľom.
Prvé 3 mesiace sme sa venovali výhradne zvýšeniu povedomia o značke a budovaniu „brandu“. Dosiahli sme viac ako 26 400 relevantných návštev webu.
Neskôr sme ako ciele zvolili dostať do povedomia konkrétne ponúkané služby: detské oslavy a ponuku pre škôlky a školy (tu sme ako hlavný cieľ merali kliknutie na kontaktný formulár).
Za 6 mesiacov sme celkovo dosiahli viac ako:
- 41 600 relevantných návštev webu
- 820 zaznamenaných konverzií – splnených cieľov
- Množstvo vyčarených úsmevov detí po návšteve Jungle Parku
Ako hodnotí spoluprácu pani majiteľka Jungle Parku, pani Hlavová?
„Tím z Different Marketing nám profesionálne zastrešil komplex služieb, sú niečo ako náš externý marketingový tím, na ktorý sa vieme vždy spoľahnúť. Kvalitná, profesionálna práca a skvelý prístup. Môžem iba odporučiť.“
Ing. Stanislava Hlavová