Jungle park

junglepark.sk

Jungle Park je detský park v blízkosti mesta Žilina s množstvom atrakcií pre deti.

Majitelia nás na začiatku spolupráce požiadali o komplexný „rebranding“ a prípravu účinnej online marketingovej stratégie pripravenej na mieru.

Čo sme pre klienta robili:

  • Vizuálna identita
  • Webová prezentácia
  • Propagačné video
  • Online marketingové kampane

Nové logo

Nový moderný reprezentatívny a responzívny web

Komplexné zastrešenie natočenia propagačného videa

Na základe marketingovej stratégie sme sa zamerali na kombináciu akvizičných kampaní na sociálnych sieťach Facebook a Instagram, Google vyhľadávacích kampaní a tiež sme využili propagáciu na YouTube, kde propagačné video Jungle Parku dosiahlo viac ako 16 000 zhliadnutí.

Po prvých mesiacoch propagácie sme sa zamerali na remarketingové oslovenie ľudí, ktorí na niektorú z akvizičných reklám už klikli. Takto sme ich naďalej oslovovali s konkrétnymi ponukami prostredníctvom sociálnych sietí a Google display kampaní, ktoré sa zobrazovali na všetkých relevantných weboch s vysokou návštevnosťou.

V spolupráci s našim produkčným tímom sme súbežne s platenými kampaňami pre Jungle Park každý mesiac vytvárali aj kreatívny obsah pre sociálne siete Facebook a Instagram.

Snažili sme sa zachytiť detské emócie pri hre v detskom centre a prezentovať ich širokej verejnosti. Výsledkom boli profesionálne fotografie a texty uverejňované na sociálnych sieťach za účelom interakcie s verejnosťou.

Výsledky našej práce za prvých 6 mesiacov

Viditeľný nárast základne fanúšikov na sociálnych sieťach v porovnaní s predchádzajúcimi 6. mesiacmi (aj napriek tomu, že to nebol primárny cieľ).

Badateľný nárast dosahu príspevkov v porovnaní s predchádzajúcim obdobím.

Evidentný nárast kontaktovaní prostredníctvom Messengeru, množstvo interakcií a komentárov, pričom platená reklama bola smerovaná na prezentačnú webovú stránku a teda správy do Messengera neboli primárnym cieľom.

Prvé 3 mesiace sme sa venovali výhradne zvýšeniu povedomia o značke a budovaniu „brandu“. Dosiahli sme viac ako 26 400 relevantných návštev webu.

Neskôr sme ako ciele zvolili dostať do povedomia konkrétne ponúkané služby: detské oslavy a ponuku pre škôlky a školy (tu sme ako hlavný cieľ merali kliknutie na kontaktný formulár).

Za 6 mesiacov sme celkovo dosiahli viac ako:

  • 41 600 relevantných návštev webu
  • 820 zaznamenaných konverzií – splnených cieľov
  • Množstvo vyčarených úsmevov detí po návšteve Jungle Parku

Ako hodnotí spoluprácu pani majiteľka Jungle Parku, pani Hlavová?

„Tím z Different Marketing nám profesionálne zastrešil komplex služieb, sú niečo ako náš externý marketingový tím, na ktorý sa vieme vždy spoľahnúť. Kvalitná, profesionálna práca a skvelý prístup. Môžem iba odporučiť.“

Ing. Stanislava Hlavová
Komentáre