Na ktoré trendy digitálneho marketingu sa zamerať v roku 2019?
V 50-tych rokoch si ľudia mysleli, že v roku 2019 budeme používať lietajúce autá, či dokonca sa teleportovať, objednávať jedlo stlačením tlačidla či chodiť na...
V 50-tych rokoch si ľudia mysleli, že v roku 2019 budeme používať lietajúce autá, či dokonca sa teleportovať, objednávať jedlo stlačením tlačidla či chodiť na...
Čo vlastne je digitálna stratégia? Stratégia je vo všeobecnosti definovanie cieľa a postupu k jeho naplneniu. Postup je súbor krokov, ktoré musíme vykonať spoločne s...
Znamená to len jediné, u nás je stále priestor na vytváranie nových. Rozmýšľate nad online predajom a neviete, ako na to? Prípadne ste sa už...
Čím to je, že brand vnímame ako osobnosť človeka? Daniel Rowles to krásne vystihol za nás: ,,Tradičný pohľad na branding je „Názov, slogan, dizajn, symbol...
Jonesovi (2009) odkaz na csfd Film Jonesovi nie je ani zďaleka najnovší, no aktuálny je snáď viac ako nikdy predtým. Ak zvažujete prácu s influencermi,...
Kniha je skvelým spoločníkom počas dlhých jesenných večerov, obzvlášť keď je pútavá s množstvom užitočného know how, ktorý môžete využiť pri svojej práci. V agentúre...
S podtitulom ,,Presentingthefuture“ (prezentujeme budúcnosť) sa tu každoročne stretávajú najväčší „decisionmakeri“ a profesionáli z oblasti médií, marketingu, technológií a biznisu z celej Európy a sveta, aby prebrali najnovšie poznatky v oblasti fascinujúceho...
Začína ním každá práca pre klienta. Brief popisuje klienta, jeho službu, cieľovú skupinu, jazyk, ktorým bude agentúra komunikovať. Brief obsahuje všetko, čo by agentúra mohla...
Off-page faktory, ktorým sa budeme venovať v tomto článku ovplyvňujú pozíciu vašej stránky nepomerne viac ako tie on-page, no práca s nimi je beh na...
V prípade digitálnej agentúry to funguje tak, že si s klientom zadefinuje digitálny cieľ a ponúkne mu balík služieb, ktoré budú vyhovovať jeho požiadavkam. Potom...