Outdoor vs. online reklama
Marketing sa v poslednom desaťročí prudkého rozmachu internetu zdanlivo presunul na nový front – do online sveta. Áno, digitálna reklama má nepochybne veľa výhod –...
Marketing sa v poslednom desaťročí prudkého rozmachu internetu zdanlivo presunul na nový front – do online sveta. Áno, digitálna reklama má nepochybne veľa výhod –...
Stabilita, zázemie – som zamestnanec v agentúre Byť zamestnaný na TPP je pohodlné. Každý mesiac dostávame vopred dohodnutú sumu na účet, máme zamestnanecké výhody (ktoré...
Horúce trendy, ktorým sa oplatí venovať pozornosť: Video marketing O videu ako efektívnej forme digitálneho marketingu sme nedávno písali na našom blogu TU. Video formát...
Veľmi sme si obľúbili tvorbu videí, nie len z hľadiska videa ako najväčšieho trendu posledných rokov, ale aj preto, že video je najspoľahlivejším vyvolávateľom emócie....
Keď užívateľ potrebuje uspokojiť konkrétnu potrebu, naťuká do vyhľadávača výraz, ktorý jeho túžbe odpovedá. Tu sa dostávame k pojmu kľúčové slová. Sú to výrazy či...
Influenceri sú jedným z najhorúcejších trendov na poli digitálneho marketingu. Kto sú? Ak ste si predstavili známu celebritu, ktorú často vídate aj mimo sociálnych sietí,...
Už z nášho názvu plynie, že sme tu preto, aby sme veci robili inak. Sme iní v prístupe ku klientom aj v tvorbe ich kampaní....