Rozdiel medzi firemným účtom a účtom tvorcu na Instagrame
Firemný účet na Instagrame Firemné účty sú určené pre značky a firmy, a preto sú vytvárané s funkciami, ktoré pomáhajú podnikateľom. S firemným účtom môžete do vášho profilu pridať ...
Firemný účet na Instagrame Firemné účty sú určené pre značky a firmy, a preto sú vytvárané s funkciami, ktoré pomáhajú podnikateľom. S firemným účtom môžete do vášho profilu pridať ...
Čo je Heureka? Ide o najpoužívanejší vyhľadávač tovaru na Slovensku a v Čechách. Okrem porovnávania cien produktov poskytuje aj certifikát Overené zákazníkmi, garanciou nákupu, Heureka košík a ďalšie. Na...
Aké máte možnosti tvorby obsahu na Instagrame? IG príbehy, súťaže, rôzne návody, citáty, rozhovory, propagované príspevky, backstage, pred & po príspevky, príbeh vašej značky, alebo...
Dôležitosť Apple Pay a Google Pay Už pred viac ako rokom boli oficiálne spustené Apple platby pre náš slovenský trh. Avšak tu to neskončilo. Dôležité je...
Najjednoduchšie by bolo prečítať si Zásady pre reklamy od Facebooku, no my sme to spravili za vás a zhrnuli vám najaktuálnejšiu verziu (k 10/2020). Čo by...
Čo je Facebook Pixel a na čo je potrebný? Ide o kód, ktorý vložíte do hlavičky vášho webu, kde sa premení na pixel. Tento pixel sleduje všetkých...
1. Úspešné organické príspevky podporte reklamou Ako vyzerá váš organický obsah? Ak je ozaj veľmi zaujímavý a vaše publikum zaujme, tak to využite. Tento obsah vám...
Iste viete, že veľa ľudí považuje ako pravítko úspechu počet followerov, či dokonca počet lajkov. Už dávno to neplatí. Omnoho dôležitejšími ukazovateľmi sú dosah, zapojenie...
Pri niektorých dokonca pridajú tovar do košíka a sú skoro rozhodnutí nakúpiť, ale veľké percento z nich objednávku nedokončí. Je len na vás, aby ste odhalili prečo...
Digitálna garáž od Google Digitálna garáž od Google je najdostupnejší a najznámejší kurz. Každý marketér ho pozná. Pravdepodobne s ním aj nejeden začínal. Výhodou je, že je...